iDeal veel gestelde vragen

Om je nog beter van dienst te zijn in het beantwoorden van je vragen over iDeal, en de betalingen daarmee bij een online casino, kun je hieronder een aantal veel gestelde vragen vinden en de antwoorden op deze vragen.

iDeal veel gestelde vragen– Is een betaling met Ideal gegarandeerd veilig?

Een betaling met iDeal verloopt volledig via het internetbankieren van je bank. De Nederlandse banken besteden enorme bedragen aan het beveiligen van hun websites en met name het internetbankieren. Een betaling via iDeal is zo veilig als internetbankieren bij je bank, omdat het van dezelfde beveiligingstechnieken gebruik maakt.

– Kan iDeal ook vanuit het buitenland worden gebruikt of door een casino dat in het buitenland is gevestigd?

Wanneer iDeal als betalingsoptie door een casino wordt aangeboden dan kun je betalen met iDeal ook als je in het buitenland verblijft. Na het selecteren van je bank word je doorgestuurd naar de website van je bank waar de betaling zal plaatsvinden.

– Kan ik meteen met iDeal geld storten op mijn account bij het casino?

Als je een bankrekening hebt bij één van de aangesloten banken die betalingen met iDeal aanbieden en je hebt toegang tot internetbankieren dan kan je meteen geld storten via iDeal op jouw account bij het casino.

Banken– Welke banken zijn aangesloten bij iDeal?

De meeste Nederlandse banken werken samen met iDeal. In ieder geval bij de volgende banken kun je gebruik maken van iDeal: ABN AMRO Bank, ASN Bank, ING Bank, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.

– Werkt iDeal ook op mijn smartphone of tablet?

Ja, iDeal werkt op alle mobiele apparaten, dus ook op smartphones en tablets.

– Werkt iDeal in elke internetbrowser?

iDeal is uitvoerig getest en zou in alle internet browsers correct moeten werken. Als je problemen ondervindt, switch dan naar één van de drie meest gebruikte browsers. Dit zijn: Internet Explorer, Mozilla Firefox en Google Chrome.

X
dunder.png